Doa pelindung dan pendinding daripada dipukau : Ilmu Batin

Pencerahan kepada

DOA PELINDUNG DAN PENDINDING DARIPADA DIPUKAU

Dikalangan khususnya orang Melayu di negara kita, bidang hipnotis lebih dikenali sebagai ilmu pukau kerana bidang hipnotis tersebut dipelajari atau dituntut untuk tujuan kejahatan. Dan pendedahan masyarakat di negara kita mengenai hipnotis sebagai hipnoterapi untuk merawat penyakit jiwa adalah terlalu jauh ketinggalan. Berikut adalah doa pelingung atau pendinding yang boleh menjadi perisai kepada ilmu kejahatan pukau ketika dalam perjalanan, di majlis keramaian atau di mana jua sebelum memahami apa itu hipnotis:


بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم صل على محمد وآل محمد

بِسْمِ اللهِ اَسْتَرْعِيْكَ رَبَّكَ وَاُعَوِّذُكَ بِالْوَاحِدِ مِنْ شَرِّ كُلِّ حَاسِدٍ قَآئِمٍ اَوْ قَاعِدٍ، وَكُلِّ خَلْقٍ رَآئِدٍ فِي طُرُقِ الْمَوَارِدِ. لاَتَضُرُّوهُ فِي يَقْظَةٍ وَلاَمَنَامٍ، وَلاَ فِي ظَعْنٍ وَلاَ فِي مَقَامٍ، سَجِيْسَ اللَّيَالِي وَاَوَاخِـرِاْلأَيَّامِ. يَدُ اللهِ فَوْقَ اَيْدِيْهِمْ وَحِجَابُ اللهِ فَوْقَ عَادِيَتِهِمْ.

Bismillâhi astar'îka Rabbaka wa u'awwidzuka bil-Wâhidi min syarri kulli hâsidin qâimin aw qâidin, wa kulli khalqin râidin fi thuruqil mawârid(i). Lâ tadhurrûhu fî yaqzhatin walâ manâm(in), walâ fî zha'nin walâ fî maqâm(in), sajîsal layâli wa awâkhiril ayyâm(i). Yadullâhi fawqa aydîhim wa hijâbullâhi fawqa 'âdiyatihim.

Dengan nama Allah, aku mohonkan kepada Tuhanmu penjagaan untukmu, aku mohonkan kepada Yang Maha Esa perlindungan untukmu dari keburukan setiap yang dengki, yang berdiri atau yang duduk; dari setiap makhluk yang mengintai di setiap persimpangan jalan. Jangan kenakan bahaya padanya di waktu jaga dan di waktu tidur, dalam perjalanan dan dalam persinggahan, di penghujung malam dan di akhir siang. Tangan Allah di atas tangan-tangan mereka dan hijab Allah di atas permusuhan mereka.

Doa ini dikenal sebagai Hirz Rasulullah saw (Muhaj Ad-Da'awât, Ibnu Thawus: 4)

References

  1. ^ About these ads (en.wordpress.com)
LikeTweet
doaayatdanzikir.wordpress.com

Comments

Popular posts from this blog

Hizib Al-Hafiz/Doa Bismillah 9

استغفرالله العظيم انه كان غفارا (ASTAGHFIRULOH HAL ADZIM INNAHU KAANA GHOFARARO)

Ilmu pembungkam