Ilmu pengasih dan Panggil Roh

mokhaini.

Ilmu pengasih :-

yu hibbu nahum kahub billahi wallazhi na a' manu ashaddu hubba lillah. Zuy yina lin nasi hub bussh shahwat minan nisa' ei wal bani na wal khanathiri nal wal muqantarah.

10x lepas baca setiap 1, tiup tapak tgn sapukan ke muka

ilmu memanggil roh / semangat org yg kita syg kedalam mimpi kita. (org yg kita syg tak semestinya masih hidup, yg mati pun boleh)

qul in kuntum tuhibbu na allah ha fatthabi u'ni .................................................. ..... Yuhbib kumu llah

pada ruangan kosong tu .... Sebutkan namanya binti nama ibunya contoh ... Mokhaini binti .......... 3x sebelum tidor .... Lepas baca tak boleh sembang. Lebih afdhal baca sampai tertido.

2 Responses to "Ilmu pengasih dan Panggil Roh"

  1. kalau baca sambil pegang gambarnya tanpa sebut namanya boleh mujarab ke encik , sebab saya dah 4 tahun terpisah dengan gadis tu selepas dia balik ke stuttgart , jerman . saya ada gambar gadis jerman tu bersama saya semasa kami di taman negara kuala tahan pahang . saya ingat nak baca sambil tiup pada gambarnya sahaja

    ReplyDelete
  2. gambar gadis jerman yg pada profile saya ini yang saya maksudkan

    ReplyDelete

Incoming Search Term: