Ilmu pengasih dan Panggil Roh

mokhaini.

Ilmu pengasih :-

yu hibbu nahum kahub billahi wallazhi na a' manu ashaddu hubba lillah. Zuy yina lin nasi hub bussh shahwat minan nisa' ei wal bani na wal khanathiri nal wal muqantarah.

10x lepas baca setiap 1, tiup tapak tgn sapukan ke muka

ilmu memanggil roh / semangat org yg kita syg kedalam mimpi kita. (org yg kita syg tak semestinya masih hidup, yg mati pun boleh)

qul in kuntum tuhibbu na allah ha fatthabi u'ni .................................................. ..... Yuhbib kumu llah

pada ruangan kosong tu .... Sebutkan namanya binti nama ibunya contoh ... Mokhaini binti .......... 3x sebelum tidor .... Lepas baca tak boleh sembang. Lebih afdhal baca sampai tertido.

Comments

  1. kalau baca sambil pegang gambarnya tanpa sebut namanya boleh mujarab ke encik , sebab saya dah 4 tahun terpisah dengan gadis tu selepas dia balik ke stuttgart , jerman . saya ada gambar gadis jerman tu bersama saya semasa kami di taman negara kuala tahan pahang . saya ingat nak baca sambil tiup pada gambarnya sahaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,.,KISAH NYATA ,,,,,,,
      Aslamu alaikum wr wb..Allahu Akbar, Allahu akbar, Allahu akbar
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki, namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang, hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yng saya punya, akhirnya saya menaggung utang ke pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 800 juta , saya stress dan hamper bunuh diri anak saya 2 orng masih sekolah di smp dan sma, istri saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anakanaknya ditengah tagihan utang yg menumpuk, demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue, ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan KI JAMBRONG hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir dan melihat langsung hasilnya, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KI JAMBRONG di No 0853-1712-1219. Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya, akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kini saya kembali sukses terimaksih KI JAMBRONG saya tidak akan melupakan jasa AKI. JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH, SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB KI JAMBRONG DI 0853-1712-1219. (TANPA TUMBAL/AMAN).
      ;';'

      Delete
  2. gambar gadis jerman yg pada profile saya ini yang saya maksudkan

    ReplyDelete
  3. Saya rindubkekasih saya setelah pertemuan kami di kuala lumpur..dia telah pulang le algeria..saya menjadi murung dan tidak boleh lupa die...terlalu sayang dan cinta..dan hasrat ingin kawen..tp cinta kami terhalang..die pulang ke nefara..lantas semua watsup saya die lambat buka...saya menjadi situasi yg begitu dukacita dan murung..saya inhin seru roh nya dan semoga kami berjaya berkawean....dgn izin allah....saya amat sayang dan rindu die....dia di algeria

    ReplyDelete
  4. Setelah dia pulang ke algeria..saya seperti nak gila...

    ReplyDelete
  5. saya sekarang ada masalah dengan isteri... dia dah tawar hati ngan saya... apa perlu saya buat... saya dengar dia disihir oleh kawan alam maya

    ReplyDelete
  6. Mohon ijin mengamalkan tuan

    ReplyDelete
  7. Saya nak minta isteri balik semula dgn saya skg dia dah benci dgn saya

    ReplyDelete
  8. JIKA INGINKAN MINYAK WANGI PENGASIH ORANG ASLI BOLEH WHATSAPP SAYA ZAMRI 0163168815...MAHAR RM277 SAHAJA .....

    ReplyDelete
  9. JIKA INGINKAN MINYAK WANGI PENGASIH ORANG ASLI BOLEH WHATSAPP SAYA ZAMRI 0163168815...MAHAR RM277 SAHAJA .....

    ReplyDelete
  10. Anda mempunyai masalah hubungan?ditinggalkan kekasih?suami atau pasangan anda curang?musuh anda untuk dihapuskan?teman sepejabat?pegawai atasan?jiran rumah?saudara?jarak jauh atau dekat..pihak kami menyediakan pelbagai keilmuan dan barangan mistik bagi menyelesaikan segala masalah anda dengan pantas..kami menyediakan pelbagai khidmat ilmu kebatinan sama ada yang bersifat hitam mahupun putih.sila layari blog kami.
    https://pawangsantau.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

استغفرالله العظيم انه كان غفارا (ASTAGHFIRULOH HAL ADZIM INNAHU KAANA GHOFARARO)

Hizib Al-Hafiz/Doa Bismillah 9

Ilmu pembungkam