close button

Amalan untuk membuka pintu rezeki
mokhaini

salam semua ...

ni aku nak bagi amalan yang aku lakukan yang menjadi 100%.

Amalan ini untuk membuka pintu rezeki

caranya :-

1) Buat qiyamulaill (mulakan dengan solat Isyak, solat taubat, solat hajat)
2) kemudia baca :-

a) alfatihah 7X
b) baca yassin 1X
c) baca surah al-mulk 1X
d) baca surah alwaqiah 1X
e) baca surah An-Nashr 1X
f) baca surah Qul Ya 1X
g) ayat qursy 1X
h) doa ...

setiap malam tanpa henti ... confirm makbul ... aku dah !! he he he

hati kena ikhlas. tu yang penting
Labels: edit post
Ilmu yang berkaitan dengan ilmu di atas


Widget by
0 Responses

Post a Comment

  • close button


    Rishhana

    wah saudara mokhaini macam ambil kebatinan jeR?

    ada orang cakap..
    ada tiga jenis cabang ILMU.

    1.ketuhanan
    2.perubatan
    3.kebatinan.

    ambil kebatinan kita tak dapat perubatan dan ketuhanan
    ambil perubatan kita dapat kebatinan tapi tidak dapat ketuhanan.
    ambil ketuhanan kita dapat ketiga ketiga sekali..

    maaf jika saya salah tafsir saudara dari bahagian mana..coz saya nie b0d0 h,b4ng4ng,hina,t0l01 dan b0d0 h sombong ..moga Allah tunjukkanlah saya jalan yg benar iaitu jalan mengembalikan rahsia rahsiaNYA..moga saya dapat CINTA SEJATI..ceh cam lagu SEJATI nyanyian wings...

    HANYA JAUHARI MENGENAL MANIKAM....saya masih jauh.......jauh sangatnya 'JAUH'

    mokhaini

    Dah jadi panas forum ni ... dah tak payah nak panjang-panjang cerita gaduh sana sini. Siapa yang percaya, amalkan, siapa yang tak percaya, JANGAN AMAL. Cakap org syirik le, berkawan degan jin dan setan ler dan sewaktu dengannya.

    Kita sambung terus .... sekiranya ada lagi panduan dan amalan yang boleh dimanfaatkan bersama. silalah kemukakan. Juga diminta agara ayat-ayat tu biarlah yang ada AL-QURAN serta diletakkan nama surah serta ayat agar senang nak mendownload potongan ayat tersebut supaya tidak tersilap baca.

    disini, aku bagi lagi beberapa amalan yg mingkin berguna.

    1) ayat membatalkan sihir

    dibaca pada bekas air untuk dimandikan dan dibuat minum pada org yg terkena sihir

    ayatnya adalah

    surah Al'araf ayat 118 - 122 dan juga surah Thaha ayat 69. 7X pada bekas air tadi dan disiram dan minum pada org yg terkena sihir. ni aku ikut tok guru aku ubat org.
  • Sila Kunjungi

    marzuki0202

    Originally Posted by kitaboleh
    karut ilmu ini. buktinya mana ada orang melayu pengamal ilmu ghaib boleh jumpa bush atau shorun tempeleng kepala mereka ? masa penjajah ingeris dan jepun dulu kenapa tak guna ilmu ghaib ini ?

    Kalo ko tak caye takpela, tread ni pun untuk org yg percaya dan bkongsi ilmu ghaib jer. Ko jgn lupa pahlawan melayu kita yg berusaha menentang penjajah dulu untuk kita semua, mat kilau, tok janggut dan lain2, takkan tak baca kitab karangan mereka yg banyak jual kt kedai kot.. Coba ko cari kitab pagar hikmat karangan tok janggut. Tengok isi kandungan nya. Sume tu ilmu ghaib tuh. Siap dia ijazahkan lagi untuk generasi skrg amal kan..diaorg tu sayang kt kita sume, sb tu lah diperturunkan ilmu kepada kita semua...sanggup tulis ilmu tu dalam kitab daripada terus terkubur bsama jasad mereka.

    gambate


    peringatan kepada saudara saudaraku sekalian..apa jua amalan mentera ..jawa ker..siam ker..melayuu ker..arab ker..hendaklah diketahui maknanya..jangan amalkan mentera yang anda sendiri tak tahu apa yang anda amalkan..kelak merana diri dan menyesal kemudian hari kerana syirik ..puasa ..solat ..sedekah jariah semua kensel ..tak cium bau syurga lak tuh selamanya..saya hanya memberi peringatan ..kepada diri saya dan anda semua